pendik escort ankara escort avcılar escort beylikdüzü escort izmir escort bayan mersin escort ankara escort ankara escort ankara escort travesti porno Avcılar escort bodrum escort Mecidiyeköy Escort Etiler escort bakırköy escort bayan ataköy escort bayan pendik escort avcılar escort mecidiyeköy escort ankara escort halkalı escort Kadıköy escort escort eskişehir maltepe escort pendik escort kurtköy escort bayan Kartal Escort Bayan ümraniye escort bayan tuzla escort bayan ataşehir escort ataşehir escort maltepe escort kurtköy escort Bostancı escort tecavuz porno bedava sex maltepe escort  Условия гарантии

 

 Адрес: ул. Н. Гринченко, 18а;    Email: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

    По вопросам гарантийного обслуживания автомобилей KIA обращайтесь в отдел гарантии

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

 Дистриб’ютор виконує гарантійні зобов’язання перед Покупцями стосовно проданого автомобіля, які полягають в наступному:

 1. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора

1.1. На моделі КІА "PICANTO"*, "RIO"***, "CERATO"*, “CERATO KOUP”*, “CEE’D”**, “PRO_CEE’D”**, CEE’D_SW”**, "OPTIMA"*,"SOUL"*, VENGA”**,"CARENS”*, "CARNIVAL"*, SPORTAGE”**, та SORENTO”* Дистриб’ютор надає Покупцю нового автомобіля, з числа перерахованих моделей, (далі – Автомобіль), що реалізується через його дилерську мережу в Україні, гарантію, яка обмежується періодом в 60 (шістдесят) місяців, або пробігом сто п’ятдесят тисяч (150 000) км з дати його продажу Автомобіля Продавцем першому Покупцю, залежно від того, що наступить раніше, на умовах, наведених нижче.

На моделі КІА “MOHAVE”* та " QUORIS"* Дистриб’ютор надає Покупцю нового автомобіля (далі – Автомобіль), що реалізується через його дилерську мережу в Україні, гарантію на Автомобіль, яка обмежується періодом в 60 ( шістдесят) місяців з дати його продажу Продавцем першому Покупцю, без обмеження пробігу Автомобіля, в порядку та на умовах, наведених нижче.

Виключення з даного пункту складають такі автомобілі КІА “MOHAVE”, які були придбані юридичною або фізичною особою для використання в комерційних цілях. Гарантія на такі автомобілі обмежена періодом в 60 ( шістдесят) місяців, або загальним пробігом сто п׳ятдесят тисяч (150 000) км з дати його продажу Продавцем першому Покупцю, залежно від того, що наступить раніше, в порядку та на умовах, наведених нижче.

 1.2. Гарантія згідно п. п. 1.1. на автомобілі КІА "PICANTO"*, "RIO"***, "CERATO"*, “CERATO KOUP”*, “CEE’D”**, “PRO_CEE’D”**,CEE’D_SW”**, "OPTIMA"*, "SOUL"*, “VENGA”**,"CARENS”*, "CARNIVAL"* , “SPORTAGE”** ,” SORENTO”*, "QUORIS"* та MOHAVE”*протягом перших 5 (п’яти) років експлуатації Автомобіля, поширюється на всі їх оригінальні деталі, вузли й агрегати, з обмеженнями, умовами та виключеннями, визначеними відповідно у пунктах 1.3 - 1.10 даних Гарантійних зобов’язань.

 1.3. На комплектуючі вироби гарантійного автомобіля, перераховані нижче, надається гарантія на 12 місяців з моменту поставки автомобіля першому Покупцю, за умови, якщо загальний пробіг не перевищує розміру, зазначеному в п. 1.1 :

- Акумуляторні батареї встановлені Виробником (не більше однієї заміни);

- Робоча рідина (фреон) системи кондиціонування повітря автомобіля;

- Пластикові деталі зовнішнього освітлення (такі як блок-фари, задні ліхтарі та ін.);

- Хромовані деталі оздоблення автомобіля;

- Підігрів сидінь, підігрів скла і дзеркал;

* - автомобілі КІА, виробництва Kia Motors Corporation, 231, Янге-Донг, Сеочо-Гу, Сеул, Корея (по окремим моделям SORENTO та MOHAVE виробником може бути ПАТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИЙ ЗА-ВОД" (ПАТ «ЗАЗ») 69600, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 8, Україна), конкретний виробник щоразу визначається у супровідній до Автомобіля документації)

** - автомобілі КІА, виробництва Kia Motors Slovakia s.r.o. Маріанське Намєстьє 30/5, 01001 Зіліна, Словакіа.

*** - автомобілі КІА, виробництва Хєнде Мотор Мануфактурінг Рус, 197706, Санкт – Петербург, Курортний район, м. Сестрорєцьк, Лєвашовське шосе, б. 20, літ. А, Російська Федерація).

1.3.1. На комплектуючі вироби гарантійного автомобіля, перераховані нижче, надається гарантія на 36 місяців з моменту поставки автомобіля першому Покупцю, за умови якщо загальний пробіг за цей період не перевищує 100 тисяч км :

- Амортизатори, їх опори та кульові шарніри ходової частини автомобіля (не більше однієї заміни);

- Аудіоапаратура;

- Всі елементи системи кондиціонування повітря (крім фільтра салону та робочої рідини (фреону));

- Підшипники кочення;

- Будь які сальники (двигуна, КПП, АКПП, редукторів трансмісії, вузлів рульового керування тощо);

- Елементи вихлопної системи автомобіля з каталізаторами включно;

- Маховик, корзина та підшипник механізму зчеплення двигуна механічної КПП (за виключенням випадків їх ушкодження відомим диском механізму зчеплення);

- Дизельний паливний насос високого тиску, дизельні форсунки та турбонагнітач;

 

1.4. На оригінальні запасні частини (або відремонтовані вузли та агрегати), встановлені (відремонтовані) в гарантійний період експлуатації автомобіля, строк гарантії починається з дати їх встановлення та діє до закінчення строку гарантії на транспортний засіб, якщо інші умови не обумовлено в дійсній Сервісній книжці. Деталі, що було замінено під час гарантійного ремонту переходять у власність Дистриб’ютора.

 

1.5. Гарантія на лакофарбове покриття автомобілів КІА "PICANTO"*, "RIO"***, "CERATO"*, “CERATO KOUP”*, “CEE’D”**, “PRO_CEE’D”**, “CEE’D_SW”**, "OPTIMA"*, "SOUL"*, “VENGA”**,"CARENS”*, "CARNIVAL"*,“SPORTAGE”**, "SORENTO"*, " QUORIS"* та MOHAVE”* діє протягом шістдесяти (60) місяців або ста п’ятдесяти тисяч (150 000) км пробігу, залежно від того, що наступить раніше, з дня поставки автомобіля першому Покупцю.

Виключення з даного пункту складають такі автомобілі КІА “MOHAVE”*, які були придбані юридичною або фізичною особою для використання в комерційних цілях де гарантія на лакофарбове покриття таких автомобілів обмежена 36 місяцями без обмеження пробігу.

Гарантія від наскрізної корозії кузова автомобілів КІА "PICANTO"*, "RIO"***, "CERATO"*, “CERATO KOUP”*, "OPTIMA"*, "SOUL"*, "CARENS”*, "CARNIVAL"*, "QUORIS"* та MOHAVE”* діє протягом сімдесяти двох (72) місяців без обмеження пробігу, з дня продажу автомобіля Продавцем першому Покупцю за умови дотримання покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузова щодо його антикорозійного захисту на сервісній станції (далі – СТО) у дилерській мережі Дистриб’ютора (за умови дотримання Покупцем правил викладених в розділі «Захист від корозії» Сервісної книжки).

Гарантія від наскрізної корозії кузова автомобілів КІА “CEE’D”**, “PRO_CEE’D”**, “CEE’D_SW”**, “VENGA”**,“SPORTAGE”** та "SORENTO"* діє протягом ста двадцяти (120) місяців без обмеження пробігу, з дня продажу автомобіля Продавцем першому Покупцю за умови дотримання покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузова щодо його антикорозійного захисту на СТО у дилерській мережі Дистриб’ютора (за умови дотримання Покупцем правил викладених в розділі «Захист від корозії» Сервісної книжки).

У разі пошкодження лакофарбового та антикорозійного покриття кузова Покупець зобов’язаний негайно усунути за власний рахунок такий дефект на СТО Дилера.

 1.6. Для того щоб скористатися правом на гарантію Дистриб’ютора, Покупцю Автомобіля (Власнику, їх законному представникові) необхідно звернутися до будь-якого з уповноважених дилерів Дистриб’ютора (далі по тексту - Дилера). Адреса та телефони Дилерів зазначаються в Сервісній книжці та на офіційному сайті Дистриб'ютора (http://www.kia.ua). Дистриб’ютор залишає за собою право зміни Дилерів без узгодження з Покупцем (Власником) Автомобіля. Зазначені зміни оприлюднюються на сайті Дистриб'ютора. При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля в межах терміну дії цих Гарантійних зобов’язань Покупець повинен подати Дилеру заяву на проведення гарантійного ремонту Автомобіля, в якій у довільній формі описати суть несправності, надати для огляду Автомобіль, сервісну книжку, оформлену та підписану Продавцем, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної підготовки та проходження регламентного технічного обслуговування (далі – ТО) та надати для огляду оригінали наряд-замовлень, акти виконаних робіт про проходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеки (платіжні доручення, заявки про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.

Гарантійний ремонт такого автомобіля виконується протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту фактичного надання Автомобіля на СТО Дилера за умови наявності необхідних запчастин у Дилера. У разі відсутності у Дилера необхідних запчастин, перебіг строку гарантійного ремонту починається з моменту отримання Дилером відповідних запчастин та додаткового погодження з Покупцем не потребує.

Вартість регламентного ТО визначається відповідним Дилером самостійно, виходячи з ринкових умов, що склалися у певному регіоні, та може змінюватися в будь-який момент часу протягом всього гарантійного періоду Автомобіля.

 1.7. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора поширюються на територію України і обмежуються виключно безкоштовним для Покупця гарантійним ремонтом (гарантійним обслуговуванням) Автомобіля на будь-якому СТО у дилерській мережі Дистриб’ютора.

 1.8. Всі права Покупця, що впливають на Автомобіль, втрачають силу в момент закінчення гарантійного строку, зазначеного у пп. 1.1, 1.2, 1.3, 1.3.1, та 1.5 цих Гарантійних зобов’язань, а також у випадках, визначених пп. 1.9 та 1.10 цих Гарантійних зобов’язань. Якщо, згідно наданої Покупцем заяви на гарантійний ремонт, усунення виявленого дефекту або недоліку потребує більше часу, ніж залишилося до закінчення гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку здійснюється у відповідності та за рахунок Гарантійних зобов’язань Дистриб’ютора.

Примітка: Всі гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора дійсні за умови виконання Покупцем вимог, викладених у розділі 3 «Обов’язки Покупця».

 1.9. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора втрачають силу у випадку:

1.9.1. Порушення правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника, викладених у "Посібнику (або Керівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці, в тому числі, але не обмежуючись :

- при використанні масла, гальмівної рідини, палива та інших експлуатаційних матеріалів, які не входять до переліку зазначених у сервісній документації і дозволених для використання на цьому Автомобілі;

- при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів (в т.ч. з несправним каталітичним нейтралізатором);

- при недотриманні Власником Автомобіля правил догляду та збереження Автомобіля, вказаних в "Посібнику (або Керівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці та (або) в разі ігнорування рекомендацій Дилера щодо попередження виникнення несправностей чи їх усунення на на початковій стадії;

- нехтування щоденним оглядом та обслуговуванням Автомобіля.

     1.9.2. У разі проходження регламентного ТО або ремонту Автомобіля, або установки в ньому додаткового обладнання на підприємствах, які не є Дилерами.

1.9.3. При використанні Автомобіля для участі в автомобільних гонках чи інших спортивних змаганнях, в учбових цілях.

1.9.4. При використанні Власником неоригінальних запасних частин.

1.9.5. При пошкодженні Автомобіля в т.ч. в результаті дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски та/або рульового керування) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів чи, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових елементів кузова.

1.9.6. При експлуатації Автомобіля з непрацюючим лічильником пройденого шляху або у випадку виявлення невідповідності його показників фактичному пробігу Автомобіля.

1.9.7. При продовженні Покупцем експлуатації Автомобіля з несправностями за наявності яких, відповідно до правил Посібника (або Керівництва) з експлуатації та / або дорожнього руху, існує заборона щодо використання дорожнього транспортного засобу, або у випадку відмови Покупця від усунення несправностей при їх виявленні на СТО, що виконувала ТО або гарантійній ремонт Автомобіля.

1.9.8. При експлуатації Покупцем Автомобіля у зв’язку з потребами, безпосередньо пов’язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням Покупцем обов’язків найманого працівника (в тому числі але не виключно, для професійних пасажирських перевезень як таксі, для передачі на правах оренди непостійному колу користувачів, для підготовки водіїв в якості навчального транспортного засобу і т. ін).

1.9.9. При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній книжці про проведення робіт з передпродажної підготовки та своєчасного регламентного технічного обслуговування Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і печаткою Дилера.

1.9.10. У разі внесення будь яких змін в конструкцію автомобіля (таких як: налаштування автомобіля для роботи на іншому виді палива, встановлення турбонагнітача, чіп тюнінг електронних блоків і т.ін.) не передбачених Виробником Автомобіля.            

 

1.10. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора обмежуються тільки дефектами виробничого характеру та не поширюються на:

1.10.1. Регламентні роботи при плановому/позаплановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику і регулювання будь яких систем / вузлів / елементів автомобіля, чистку, змащування, балансування коліс, заміну, долив та поповнення всіх видів масел, змазок, експлуатаційних рідин (якщо тільки долив та поповнення не є необхідними при проведенні гарантійного ремонту Автомобіля).

Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийку, полірування, чистку салону.

Експлуатаційний знос та природну зміну стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій.

Дефекти, які виникли в умовах, що не відповідають належним умовам експлуатації.

Зношення і старіння деталей трансмісії , підвіски, коліс, елементів кріплення та інших елементів.

Зношення і старіння оббивки і облаштування салону і сидінь в процесі експлуатації.

1.10.2. Запасні частини, витратні і мастильні матеріали, деталі одноразового використання та такі, що природно зношуються і руйнуються під час експлуатації автомобіля, а саме:

- Всі типи фільтрів;

- Експлуатаційні матеріали: олива двигуна, коробки, редуктора та рідина охолоджувальна, привода зчеплення, гальм, омивача скла і фар;

- Всі деталі підвіски Автомобіля (крім амортизаторів, їх опор та кульових шарнірів) – такі як важелі, сайлентблоки та ін.;

- Пас(-и) приводу допоміжних агрегатів та пас механізму газорозподілення двигуна (ГРМ);

- Гумові та пластикові деталі рульового керування, приводних валів та підвіски Автомобіля – втулки, пилники та ін.;

- Свічки запалювання;

- Плавкі запобіжники, лампи накалювання, ксенонові лампи та світлодіоди;

- Гальмівні диски і барабани та фрикційні матеріали (такі як диски зчеплення, фрикційні муфти (в т.ч. муфти автоматичних коробок перемикання швидкостей), гальмівні колодки та накладки, синхронізатори механічних коробок перемикання швидкостей та ін.);

- Зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;

- Щітки всіх типів електродвигунів;

- Оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;

- Рідини: охолоджуюча, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;

- Скло дзеркал усіх видів;

- Кріплення;

- Різного виду гумові ущільнення кузова, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника, щітки склоочисника;

- Всі види кріплення - болти, гайки, зливні та заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;

- Шини та колісні диски;

Примітка : Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора можуть поширюватися на п.п. 1.10.2 тільки в тому випадку, якщо такі деталі або матеріали втратили свою функціональну здатність у зв'язку з несправністю однієї з деталей, на яку поширюється гарантія.

 1.10.3. Незначні відхилення:

- Важко вловимий або незначний шум, стук або вібрація, які не впливають на якість і безпеку функціонування автомобіля (в т.ч. люфт рульового керування), що знаходиться в межах визначених Правилами дорожнього руху ;

- Шуми від роботи амортизаторів та їх опор, які виникають, наприклад, під час руху автомобіля по дорозі з нерівною поверхнею (ями, бугри, бруківка і т.ін.);

- Запотівання або виникнення окремих масляних капель в районі ущільнень, в наслідок яких немає необхідності поповнення масла між плановими технічним обслуговуваннями;

- Незначне запотівання передніх блок-фар та задніх ліхтарів;

- Природне проникнення атмосферної вологи у внутрішні вузли та деталі Автомобіля, якщо Виробником не передбачена їх герметичність.

1.10.4. Несправності які виникли в результаті:

- Використання в місцях, які не призначених для транспорту, у тому числі на дорогах, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».

- Не проходження рекомендованого огляду (ТО 0) на дилерському підприємстві в інтервалі пробігу 1000 ? 2000км.(+ 500 км) (Примітка: такий огляд містить в собі тільки перевірку всіх рівнів експлуатаційних рідин, відсутність їх підтікань та цілісність пилників ).

- Використання неоригінальних запасних частин та/або неякісних паливо-мастильних матеріалів, модифікації вузлів і деталей автомобіля, проведення обслуговування (ремонту) неофіційними дилерами Виробника;

- Порушення умов зберігання автомобіля, визначених в «Посібнику (або Керівництві) з експлуатації автомобіля»;

- Нормального зношування, старіння, пошкодження будь яких деталей, оббивки салону, лакофарбового та іншого покриттів, інших деталей в результаті експлуатації;

- Впливу сонячних променів, промислових і хімічних викидів, кислотних і лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, каміння, гравію, піску, солі та смол в т.ч. від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки або інших явищ, які можуть бути пов’язані як з діяльністю людини так і звичайних природних явищ або катаклізмів;

- Несвоєчасного усунення інших несправностей;

- Руху Автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, мастила, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;

- Пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні Автомобілем;

- Пошкодження (в тому числі деталей підвіски та рульового керування), що виникли внаслідок неакуратного керування на нерівностях доріг, що супроводжується надмірними ударними навантаженнями на деталі Автомобіля;

- Перевищення можливостей Автомобіля;

- Використання неякісної або не ліцензованої продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху Автомобіля.

- Не виконання вимог, вказаних у керівництві з експлуатації.

1.10.5. Роботи з регулювання, в тому числі якщо необхідність в них виникла між регламентними технічними обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок неналежного догляду за Автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів.

1.10.6. Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота яких залежить від них або пов’язана з ними), які підлягали ремонту або внесенню змін до їх конструкції за власним рішенням Покупця та/або поза межами офіційної Дилерської мережі Дистриб’ютора (такі як будь який тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування та навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.ін.).

1.10.7. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно-технічною та конструкторською документацією Виробника на відповідну комплектацію Автомобіля, а також в разі ушкодження таких деталей, вузлів та агрегатів в наслідок виникнення гарантійного випадку).

1.10.8. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.

1.10.9. Поверхневу корозію на будь якій частині автомобіля за виключенням зовнішніх частин панелей кузова з яких складається зовнішній вигляд автомобіля. Гарантія на лакофарбове покриття Автомобіля не розповсюджується на:

деталі вихлопної системи;

важелі щіток склоочищувачів;

колісні диски та ковпаки;

деталі підвіски, системи керування та трансмісії Автомобіля, а також інші деталі, які не являються невід'ємною частиною кузова Автомобіля.

днище кузова Автомобіля та колісних арок, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузову Автомобіля.

1.10.10. Витрати моторної оливи менше ніж 1 літр на кожну 1000 км пробігу. Об’єм витрати палива, мастильних матеріалів залежить від інтенсивності, умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування Автомобілем, і сам по собі не вказує на наявність несправностей систем Автомобіля. Не відносяться до Гарантійних зобов’язань Дистриб’ютора скарги на підвищену витрату палива та мастила, якщо в результаті діагностики не буде встановлена несправність двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, що були спричинені браком матеріалу або неякісним збиранням Виробником. У випадку не підтвердження відповідної претензії Покупця (Власника) Автомобіля, він має оплатити послуги по проведенню такої діагностики.

 1.11.1. Продавець (Дистриб’ютор, Виробник) звільняються від зобов’язань перед Покупцем з гарантійного ремонту (обслуговування) Автомобіля у разі не проходження, проходження не в повному обсязі або недотримання періодичності (інтервалів) регламентного ТО Автомобіля. Такі інтервали між плановими ТО визначено відповідними картами ТО та складають, в залежності від того, що настане раніше, максимум 15 тис. км (+ 500 км) пробігу автомобіля або 1рік (+ 1 місяць) експлуатації, (за винятком пробігу та строків для ТО 0, що можуть відрізнятися та встановлюватися окремо і які не включаються до розрахунку вищевказаних інтервалів), при цьому, в будь – якому випадку, відлік всіх строків починається з моменту продажу Автомобіля першому Покупцю. Факт проходження регламентного ТО Автомобіля підтверджується сукупною наявністю документів: Сервісною книжкою, оформленою та підписаною Продавцем, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної підготовки та ТО; оригіналами наряд-замовлень, актів виконаних робіт про проходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеками (платіжними дорученнями, заявками про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.

 

2. Гарантія за межами України

Дистриб’ютор автомобіля КІА повідомляє, що положення даних гарантійних зобов’язань можуть зберігати свою дію в усіх країнах, де існує офіційне представництво Виробника, компанії “КІА Motors Corporatiоn”, за умови пред’явлення оформленої належним чином Сервісної книжки.

Важливо знати, що для збереження права на отримання гарантійного обслуговування автомобіля та збереження гарантії на автомобіль, Покупцю за межами України слід звертатись тільки до офіційного Дилерського центру КІА Motors Corporation.

Також слід прийняти до уваги що за межами України офіційні дилерські центри КІА Motors Corporation. проводять гарантійні ремонти згідно вимог чинного законодавства країни знаходження, та можуть відмовити в проведенні незначного ремонту дефектів, що не пов’язані з безпекою експлуатації та таких, які без наслідків можливо буде виконати в майбутньому в Україні.

В разі проведення гарантійного ремонту або технічного обслуговування (ТО) за кордоном, Дистриб’ютор автомобіля не несе відповідальності за якість його виконання. В даному випадку відповідальність за якість виконаних за кордоном робіт чи ремонту несе лише дилер, що його виконував, при цьому обов’язком Покупця є збереження оригіналів наряд-замовлень з виконаних робіт та сервісної книжки з відповідними відмітками.

Таким чином рекомендуємо Вам заздалегідь зробити технічне обслуговування Вашого автомобіля в офіційній дилерський мережі Дистриб’ютора перед тривалим подорожуванням за кордон.

Інформацію щодо офіційних дилерських центрів в конкретній країні знаходження Покупець може отримати на офіційному сайті КІА Motors Corporation, http://kia.co.kr/, або звернувшись за інформацією до Дистриб’ютора.

 

3. Обов`язки Покупця

3.1. Покупець Автомобіля зобов¢язаний:

а) перед початком експлуатації Автомобіля уважно ознайомитися з правилами його експлуатації, викладеними в наданій Виробником (Дистриб’ютором ) експлуатаційній документації;

б) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання Автомобіля - до початку його використання звернутися за роз'ясненнями до Дилера (Дистриб’ютора) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

в) користуватися Автомобілем згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених Виробником в експлуатаційній документації;

г) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання Автомобіля - застосовувати передбачені Виробником в Автомобілі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для автомобілів.

д) виконувати усі рекомендації Виробника (Дистриб’ютора) щодо виконання необхідних ремонтів, сервісних акцій та дотримання вказаних у Сервісній книжці періодичності, регламенту технічного обслуговування Автомобіля і проходження технічного обслуговування (ремонту) або встановлення додаткового обладнання на СТО у дилерській мережі офіційного Дистриб’ютора продукції Виробника;

є) при виявленні будь-яких несправностей або дефекту однієї або кількох деталей, негайно звернутись в сервісну службу СТО дилерського підприємства і припинити експлуатацію несправного Автомобіля, виконуючи усі отримані від інженера по гарантії СТО вказівки до початку ремонту;

ж) не допускати власного втручання в конструкцію Автомобіля і в показники лічильника пройденого ним шляху (кілометражу);

з) за вимогою інженера по гарантії СТО дилерського підприємства (з числа наведених у Сервісній книжці до Автомобіля) надати Сервісну книжку з відмітками, підтверджуючими виконання усіх обов`язкових робіт по технічному обслуговуванню Автомобіля з початку гарантійного періоду його експлуатації;

і) дозволити відповідальним працівникам сервісної служби СТО дилерського підприємства провести технічний огляд і діагностику несправного Автомобіля з метою виявлення причини, котра вплинула на виникнення несправності Автомобіля.

3.2. Нехтування, незалежно від причин, з боку Покупця (Власника) умовами та правилами Сервісної книжки та посібника (керівництва) з експлуатації Автомобіля мають наслідком звільнення Продавця/Дистриб’ютора/Виробника від гарантійного обслуговування (ремонту) Автомобіля та дострокове припинення гарантійних зобов’язань на Автомобіль. У разі невиконання Покупцем своїх обов’язків, викладених в даному розділі, та інших вимог та вказівок Виробника (Дистриб’ютора, Продавця), вказаних в даній Сервісній книжці та Керівництві з експлуатації автомобіля, інженер по гарантії СТО дилерського підприємства має право припинити дію Гарантійних зобов’язань Дистриб’ютора, зробивши про це обов’язкову відмітку у Сервісній книжці з вказівкою причини зняття Автомобіля (або його агрегату, вузла) з гарантії.

 

4. Витрати, які відносяться на рахунок Покупця

4.1. На рахунок Покупця відносяться наступні види витрат:

а) витрати на сервісні послуги (з урахуванням вартості запасних частин та витратних матеріалів) по регламентному технічному обслуговуванню Автомобіля в гарантійний період, що передбачено згідно з рекомендованими картами ТО у сервісній книжці та/або при позаплановому технічному обслуговуванню згідно з рекомендаціями продавця або у відповідності до умов експлуатації;

б) витрати на тести, вимірювальні та регулювальні роботи, якщо вони не виникли у зв`язку з гарантійним випадком;

в) різні види непрямих витрат, пов`язаних з виникненням гарантійного випадку (витрати по оренді будь-якого іншого автомобіля для власних потреб Покупця, квартирні витрати та витрати на проживання в готелі, витрати за телефонний зв’язок та інші).

 5. Межі гарантійних зобов’язань Дистриб’ютора. Претензії

5.1. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора не поширюється на прямі та непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використати несправний Автомобіль, його транспортування, оренду іншого транспортного засобу, на паливо, проїзд іншим транспортом, проживання у готелях, телефонні переговори, втрати часу, доходів та на інші комерційні або моральні збитки. Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора, на наведених умовах, розповсюджується виключно на усунення недоліків, які виникли внаслідок дефектів матеріалів або виробничого збирання Автомобілів, та є чинними тільки протягом гарантійного терміну експлуатації у відношенні Автомобілів придбаних в Дилерів Дистриб’ютора. Обсяг цих Гарантійних зобов’язань є остаточним та не підлягає зміні чи корегуванню без погодження Дистриб’ютора в разі наступного відчуження Автомобіля першим Покупцем, а так само при будь-якій передачі Власником в користування Автомобіля третім особам. Ці Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора надаються замість будь-яких інших гарантій, які б перевищували умови, описані вище, а також замість будь-яких обов'язків з боку Виробника, Дистриб'ютора, або Дилера. Жодна особа не має права подовжувати або розширювати ці Гарантійні зобов’язання Дистриб’ютора.

5.2. Претензії Покупця щодо виконання цих Гарантійних зобов’язань пред'являються Покупцем в письмовій формі безпосередньо одному з дилерських підприємств, або безпосередньо Дистриб’ютору. Усі спори, що виникають при розгляді претензії Покупця у гарантійний період експлуатації Автомобіля підлягають розв’язанню у порядку, визначеному чинним законодавством України.

 

 

© 2014 "Олимп Мотор"!  2014-2016 © ООО г. Киев

Автосервис:
(044)394-94-77

Создание сайта 3-bit.ua

Да, перезвонить!
Нет, спасибо!
seo teknikleri wordpress ücretsiz tema istanbul sexs shop hacklink e sigara sexs shop
kurtköy escort maltepe escort kartal escort mecidiyeköy escort istanbul escort escort ankara ankara escort ankara escort bayan beylikdüzü escort istanbul escort ankara escort